תקנון:
חנות ״מודוס״ – כלי נגינה (להלן: "החנות") הנה חנות אינטרנטית מקוונת הנמצאת באחריותה הבלעדית של חברת מודוס בבעלות משה לבר, עוסק מורשה: 054988126.
אודות המכירות:
1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף מכירה" הכולל את פרטי המוצר או השירות המוצע למכירה, את מחיר המכירה, האחריות על המוצר אם קיימת ועוד. (להלן "דף המכירה").
2. כדי לבצע הזמנה יש לבחור מוצר, להזמינו ולהזין את פרטי המזמין ואמצעי תשלום.
4. מיד לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ההזמנה תרשם במחשב, כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום הליך המכירה.
5. חשוב להבהיר, עם פתיחת כרטיס לקוח ואישור הלקוח יכלל במאגר המידע של ״מודוס״ ולא ייעשה בו שימוש ללא אישור הלקוח.
6. יובהר ויודגש כי משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את מודוס. הרישום שנרשם במחשבי מודוס יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
7. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, PAY PAL , מזומן במועד המסירה, וע"י התקשרות טלפונית.
8. דע/י: הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
9. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י הלקוח. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל הלקוח להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה מודוס זכאית לבטל את ההזמנה ולחייבו בדמי ביטול כחוק.
10. מודוס מספקת תוכן ומפרטים על המוצרים השונים, המתבססים על התוכן והמפרטים של חברות היצרנים עם התאמה לקהל הישראלי.
11. זכור: חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית מודוס לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, ובנוסף דמי טיפול בסך 20 ₪. במידה והמוצר יצא ממחסנינו בדרך ללקוח, יופחתו גם דמי המשלוח מסך הזיכוי, וזיכוי יתרת התשלום יתבצע לאחר קבלת המוצר חזרה אלינו מחברת השליחויות.
שיטת המכירה
12. מכירת המוצרים תהיה במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.
13. הגולש בוחר מוצר (מומלץ לעיין בדף המכירה בטרם ביצוע הקניה) ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר. למודוס יש את הזכות לאשר, לדחות או להגביל כל הזמנה באתר.
מובהר כי השימוש באתר ומכירת מוצרים בו נועדו למטרות פרטיות ואישיות בלבד והאתר אינו מיועד
2 / 7
למכירה סיטונאית (בין אם במכירה בודדת ובין אם במספר מכירות על פני תקופה) ו/או למכירה חוזרת (קנייה של כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם לאחרים). מודוס שומרת את זכותה להגביל, שלא לאפשר ו/או לבטל הזמנות ורכישות אשר נחזות להיות, על פי מאפייניהן (כפי שיבחנו על-ידי מודוס) כאלה שבוצעו למטרות שאינן לשימוש פרטי ואישי. מובהר כי האמור הינו בנוסף ומבלי לגרוע מזכותה של מודוס לחסום כניסת לקוחות לאתר אשר הפרו את הוראות תקנון האתר.
מועדי המכירה
14. ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.
אספקת/הובלת המוצרים
15. מודוס תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש באתר (בכפוף למלאי זמין) לכתובת בישראל, אשר הוקלדה בכרטיס הלקוח בעת פתיחתו או לכתובת חלופית אשר הוכנסה בעת סגירת ההזמנה. זמן המשלוח משתנה ע"פ צורת המשלוח של המוצר – שירות משלוחים או דואר ישראל (כפי שיוחלט ע"י מודוס בהתאם לגודל המוצר), ובהתאם למלאי זמין של המוצר. הזמנה באתר תטופל ותשלח ללקוח עד 14 ימי עסקים ע"י שירות השילוח שנקבע ע"י מודוס בהתאם למלאי זמין בעת ההזמנה. אספקת המוצרים תתבצע בתחומי הקו הירוק בלבד. במקרים של משלוחים אל ישובים קטנים יתכן עיכוב בזמן הגעת המשלוח. בהינתן והמוצר לא זמין במלאי למשלוח עד 14 יום כאמור, העסקה תבוטל או תנתן ללקוח האפשרות להחלפת מוצר.
אספקת/הובלת המוצרים
16. מודוס מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
17. מודוס לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות, השבתות, פגעי טבע, מצב מלחמה וכיוצ״ב.
18. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית מודוס תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש. באחריות הלקוח לידע את מודוס כי המקום שאליו הוזמן המוצר מוגבל גישה מסיבות בטיחותיות. במידה ולא הודיע הלקוח והמשלוח חזר או התעכב יחולו כל הוצאות המשלוח החוזרות על הלקוח.
19. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים ו/או מוצרים במשקלים חריגים (כגון פסנתרים) שמצריכים הובלה מיוחדת. כמו כן, ההובלה למוצרים במשקל מעל 20 ק"ג (או לשיקול מודוס) יסופקו ללקוח עד לכניסת הבנין (לא עד דלת הבית).
20. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל, מודוס תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.
21. זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
22. מודוס מציעה משלוחים חינם מעל הזמנה של 1,000 ש"ח כהטבה לרוכשים דרך האתר בלבד או בהתאם לתקנון המבצע הקיים בזמן הרכישה | לא כולל: פסנתרי רהיט, מערכות תופים, מערכות תופים אלקטרוניים, אקוסטיקה, ציוד הגברה ומוצרים מוחרגים (מצוין בדף המוצר איסוף עצמי בלבד ו/או מוצרים עליהם קיים תעריף משלוח מיוחד).
23. אופן השילוח המוצרים ייקבע ע"י מודוס. שינוי אופן השילוח לבקשת הלקוח יגרור עימו תשלום נוסף.
3 / 7
23. רוכש מוצר יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממחסני מודוס בתיאום בלבד. לתאום איסוף יש לפנות לשרות הלקוחות המפורסם באתר.
24. בעת אספקת המוצר, רשאית מודוס ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירת המוצר. כמו כן, בעסקאות טלפוניות, נדרש אישור מחברת האשראי על כל רכישה מעל סכום 1,000 ש"ח.
25. דע: בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך. ובמידה והמוצר נשלח זה מכבר, על מבצע הפעולה להחזיר את המוצר סגור באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא למודוס על חשבונו.
שירות לקוחות
26. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים בחנויות כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
27. נציגי שרות לקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם, בשעות הפעילות המפורסמות, בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
כשרות להשתמש באתר
מודוס רשאית למנוע ממשתמש מלהשתתף במכירות באתר באמצעות חסימה של משתתף בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. המשתתף ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.
ב. המשתתף הפר תנאי מתנאי התקנון או מתנאי השימוש.
ג. המשתתף מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון.
ד. המשתתף ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במודוס ו/או מי מטעמה ו/או מי מצד ג' כלשהו ו/או בפעילות התקינה של האתר.
ה. בכוונת המשתתף לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו יזכה לצד ג' ו/או לסחור בו.
שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש
29. כדי לרכוש מוצר/שירות יש לבחור תחילה שם משתמש וסיסמה אישית, אשר ילוו אותך בכל הרכישות ו/או השימוש באתר. לאחר מכן הנך מתבקש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה, כגון שם, כתובת, כתובת אלקטרונית, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי.
30. מעבר לשימוש הנ"ל מודוס מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם אלא עפ"י כל דין ו/או האמור בהסכם זה ואו אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה.
31. מודוס נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים באתר החברה אלא בשרת המאושר לכך ע"י חברות האשראי. כל שאר
4 / 7
המידע נשמר ומוצפן אך בקיום מקרים שאינה בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, מודוס לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
ביטול עסקה/מכירה ו/או כשל תמורה
32. מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
33. לשם נוחיות המשתמש בלבד, להלן התנאים והדרך בה יכול מבצע הפעולה באתר לבטל את עסקת הרכישה שביצע:
א. ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
ב. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
ג. ברכישת פריטים מסוימים, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה, הכל כאמור בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
ד. במקרה של רכישת מוצר שנרכש ע"י הלקוח והוא ביקש מחברת מודוס לאפסן אותו במחסניה עבורו עד שייבקש לשלוח אותו אליו או לאספו יספרו 14 הימים החל מיום ביצוע הרכישה ללא קשר לתאריך האיסוף ו/או תאריך התשלום המלא או החלקי בגינו.
ה. בכל מקרה של החזרה של מוצר שנקנה דרך האתר במשלוח חינם, עלות ההחזרה של המוצר על הלקוח. למען הסר ספק, על אחריות הלקוח להחזיר את המוצר למודוס.
ו. במקרה של רכישת כלי נגינה בחנות – על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) אין לצרכן זכות לבטל עסקה לרכישת כלי נגינה, אלא אם כלי הנגינה ארוז באריזה מקורית שאריזתו לא נפתחה על ידי הצרכן, כל הנגינה לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.לכן, במקרה של רכישה בחנות יחולו תנאי מדיניות החזרת המוצרים אשר חייבת להיות מוצגת במקום בולט בסמוך לקופה. במקרה של רכישה במכר מרחוק – יש לצרכן זכות לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום מקבלת כלי הנגינה או טופס הגילוי לפי המאוחר בתנאי שכלי הנגינה לא יוצר לפי מידות או דרישות מיוחדות ולא מדובר בטובין פסידים. למידע נוסף.
ז.לא ניתן להחליף / להחזיר אוזניות לאחר פתיחת האריזה ושימוש במוצר
34. ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני modus.store21@gmail.com
על אף האמור לעיל לא ניתן לבטל את רכישת המוצרים הבאים:
5 / 7
א. מוצרים פסידים
ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהמזמין פתח את אריזתם המקורית.
ג. מוצר חשמלי הנפתח מאריזתו המקורית ו/או חובר לחשמל.
ד. תוכנות מחשב שנפתחו מאריזתם המקורית.
36. תוצאות הביטול עקב פגם – ביטל לקוח עסקה עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החנות, תחזיר החנות ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם; קיבל הלקוח את המוצר נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות בעל החנות במקום שבו נמסר לו המוצר, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
37. תוצאות הביטול שלא עקב פגם – ביטל הלקוח את העסקה שלא עקב פגם במוצר כאמור לעיל, תחזיר מודוס ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי ללקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. ובנוסף 20 ₪ דמי טיפול.
38. קיבל הלקוח את המוצר נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת המוצר לחנות, על חשבון הלקוח, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר בזאת כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה או החוזה נשלח מהחנות לחברת השילוח.
39. יובהר ויודגש: ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע"י מבצע הפעולה, כפוף לכך שמבצע הפעולה יחזיר את המוצר שהוא ארוז באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
40. דע: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש בכתב של החנות.
41. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החנות לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
42. האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד') לחוק הגנת הצרכן.
6 / 7
43. האמור בסעיף זה אינו בא להטיל על מודוס אחריות כ"עוסק" בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
44. מודוס תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:
א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר בפרסום בדף המוצר באתר או בכל מדיה אחרת;
ב. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין;
ג. אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הזוכים ו/או מי מהם ו/או צד ג' כלשהו;
ד. אם יתברר למודוס כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו זכה לצד ג' ו/או לסחור בו;
ה. במקרה ומלאי המוצר בעסקה אזל והיצרן לא יכול לספק מוצר נוסף / חלופי;
45. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציינו בכרטיס הלקוח בעת ההרשמה למכירה.
46. אם לאחר סיום מכירה התגלה כי המוצר ו/או השרות אזל מהמלאי, רשאית מודוס לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה מכירה כאמור מודוס ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
47. במידה של טעות במחיר המוצג באתר או בפרסום בכל מדיה אחרת, מודוס רשאית לפנות לצרכן לתשלום ההפרש או ביטול ההזמנה.
48. למודוס שמורה הזכות לאשר, לדחות או להגביל כל הזמנה באתר.
תנאים נוספים
49. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי המוצרים והמותגים, טיבם ואיכותם נמסרו למודוס ע"י מפעילי הספקים היצרנים והיבואנים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
50. נפלה טעות קלומוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את מודוס. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
51. מודוס ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז מודוס שומרת
7 / 7
את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב ללקוח. בנוסף על כך, מודוס לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על ללקוח בלבד ועל חשבונו.
52. כמו כן, הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.
53. בכל הנוגע לאחריות רמקולים; אין אחריות על רמקולים פאסיביים, שאינם מוגברים. ברמקולים מוגברים אין אחריות על האלמנטים, האחריות חלה על המגבר בלבד אלא אם צויין אחרת על ידי היצרן.
קניין רוחני
54. התכנים המילוליים והאייקונים – icons ו/או כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו – logo וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של מודוס.
55. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן מודוס נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
56. אין בהצגת החנויות, מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע"י מודוס.
57. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
58. החברה רשאית לעדכן את תקנון האתר בכל זמן. ט.ל.ח.
סמכות שיפוט
59. השימוש באתר ותנאי שימוש אלה כפופים לחוקי מדינת ישראל.